i love u

i love u

Friday, September 13, 2013

Metah Kapit Sibu


Assalamualaikum wtb...









Allah...syukur rase da ari khamis ari ni. YAhOOOoooo!!!! esok inshaALLAH akan keluar ke sibu. hehehe...da dua minggu tak sembang ngn abah ma aku... Ni lah buat aku tak tahan, satu je.. Windu kat diowg semua..kat owg tu pon windu juga.. berhubung ngan tenet je lah sekarang ni.. Dugaan... Dugaan... Dugaan... hehehe.. takpe, aku redha....=)



Perjalanan esok masih panjang. Aku kene naek bot esok pukul 6.30 pagi... Apa? Awal? taklah, biasa je..da mula membiasakan diri dengan situasi yang ada.
Aku bangun kul 5 kot nak settle mane-mane perlu. kul 6 pagi, tengok budak-budak ni lalu depan rumah, aku ikut la.. (nak jalan sesorng gelap-gelap, idaklah ambo) .
Tunggulah bot sampai pkul 6.30 pg sampailahh... klau paling awal yg aku thu wat mase ni 6.20 pgi, habis lambat kul 6.35 pagi cam gitulah.. Lau da lebih pkul tu, maknenye takde bot da lah..
Balik lah semula ke rumah.. tdoooooo....hehehe..
Tiket bot ni Rm25.00.. Macam tiket bas lah, cuma beza kat cni sebab da guna bot, jadi panggillah tiket belon air bot.. hehehe




Esok ke Kapit ni naek bot 3 jam, takpe, boleh tdo sampai kapit...hehehe.. ganti bangun awal tadi kan. hehehe.. Cuma tame naek bot ke sibulah masalah, tadi da tido.. Jadinya susah da nak tido plak.. Aduhai... Bosan giler duk lam tu, 3 jam plak tu! nak wt pe taktau...ada cadangan???
Esok da boleh bercakap dengan wajah-wajah kesayangan hamba ni..hehehe..

miss u abah

miss u ma
miss u adik-adikku


Jom tido...nak siap barang nak bawak esok..aduhai...
Eh!, lupa nak cakap, tiket bot Kapit ke Sibu plak ada 3 class, ada RM20.00, RM25.00 dan RM30.00... Kebanyakan cikgu-cikgu akan beli yang tengah-tengah lah..
Utk pengetahuan semua, da minyak naik, tiket bot pon da naik.. naik RM5.00 hokey! sakit hati mak!  





terkejut mak bila tau!!! naek byk kot tu....















oh abah!!!








oh ma!!! Oh abah !!! anakmu sangat merindui mu.....






kbai
^___________^





p/s takdapat tido, update post sementara intenet orait.. hehehe
p/s/s nanti aku citer pasal sekolah la ek, malas nak tnsfer gmbr lam tepon

No comments:

Post a Comment