i love u

i love u

Sunday, September 8, 2013

Taniah kawan-kawan ku...


Assalamualaikum wtb...


Ye taniah...ape yg nak ditaniah kan? member bilik aku a.k.a bestfren aku da kawin!!!!

taniah eton..taniah edy...

da kawin da member aku sorg..dulu punya lah duk gebang-gebang dalam bilik je nak kawin. nak kawin. sekali ni mmg da kawin betul. hehehe... mcam maen-maen kawin je ase..cepat betul mase berlalu kan..

Ko pembuka wei ton... aku tumpang gembira wei ang kawin. tercapai da impian ang nak bina masjid ngn edy.



pesanan utk edy :
Jage mmber aku baik-baik tau, aku syg eton tu tau. buat elok-elok kat eton tau..
aku doakan moga ko ngn eton bahagia hingga syurga ye..

nanti bagi bby kat auntie dia ni. tak sabar nak tengok anak ang wei....hehehe





ton, ang cantik ton...=)




macam pinang dibelah dengan kapak wow...hehehe..taniah halimaton dan edy(sori edy, xtau nama betul ang..lupa)




tak lupa juga untuk ina dan meju...taniah wei...semoga perkahwinan hampa dua orang kekal till jannah..AMIN~~~



 pesanan untuk meju :
jaga ina elok-elok tau.
jangan duk garang sangat ngn ina..hehehehe.
moga-moga cepat dapat baby...=)








cantiknye ina ni...aduhai...


cantik-cantik kawan aku rupa-rupanya..hehehe




taniah semua..sape seterusnya plak ni...hehehe


k bye
^__________^







p/s : gambar tak clear sebb aku pon ambik kat fb je..takde majlis ag diowg ni..gantung katenye..ye ke gantung???? hikhikhikhik

No comments:

Post a Comment