i love u

i love u

Friday, May 30, 2014

Cerita di Sarawak oiii


Assalamualaikum wtb...

Ari tu da citer yang aku posting sangat lah jauh kat pedalaman kan..malas aku nak tulis link dia balik,sebab da tak pandai nak link-link kn post lama..malas nk google cri balik...

kira kat bawah ni suasana aku akan nampak sepanjg perjalanan aku untuk kesekolah.. dalam 6 jam..memang saujana hijau jelah aku tengok sepnjg jalan.. takpelah, jamu mata ngan hijauan dedaun..hehehehe






bekalan akan dibeli setiap dua minggu keluar dari sekolah.. sekolah aki takdenya kedai-kedai bagai tu..jadi kene beli stok makanan siap-siap lah...nasiblah angkat barang-barang ni semua.. kalau ada murid-murid, minta tolong lah diowg angkat.. kalau tak, sendiri berhad ler jawabnya..







dua kali bot cam ni aku naek utk ke sekolah kalau dari sibu..
kalau dari kapit, satu ni jelah...

kira sapa dapat posting ke SK Nanga Metah, Kapit, Sarawak...kalau baca blog aku ni, dapat gak input ckit-ckit sebgai persediaaan nak masuk sekolah.. mcam aku dlu aku tanya je semua orang.. yang tak kenal buat-buat macam kenal lah... kalau ingt balik, macam tak pecaya aku da harungi tu semua tanpa org yang selalu ada ngn aku..hehehe.. tapi dia ada je sentiasa kat belakang..kira da jadi cam ma abh sebgai tulang belakang aku...hehehe






nanti update citer laen lagi..banyak nak citer..saje nak kongsi-kongsi..kot-kot ada yang baca kan...


bye...

wasalam...


No comments:

Post a Comment