i love u

i love u

Tuesday, April 21, 2015

Live update 2013 (hahahaha)

Assalamualaikum wtb...


Sudah berkulat lagi berhabuk lagi bersawang lagi dan lagi dan lagi dan lagi... keh keh keh
Camnilah hidup dipedalaman yang jauh nuh di sana, internet kejap ada kejap takda. Redha jelah asalkan semua dapat dihadap ehhh ditelan selagi mampu. Macam takbest je cakap cam tu. hahaha.. saje jelah. Meh nak gtau, hakikat sebenarnya padahal seronoklah disini.. bagi aku lah. orang lain aku taktahu lah tu. Sebab ada budak-budak yang sangat menghormati kita kt sini, suasana yang best (kdg-kdg ada juga takbest time budak balik rumah panjang), orang-orang peramah walaupon aku takfaham apa diowg cakp (macam duk ostolia, hahaha), makan sayur or buah hutan dan takhutan yang tak pernah aku makan dan lagi dan lagi. Nak thu selebihnya sila datang berkunjung disini. hahahaha


So, bagi sapa-sapa yang akan dapat sekolah ni, jangan risau. Ramai yang menanti anda disini tanpa rsa segan silu kami akan menyambut anda, Takpe jauh, asalkan selamat dan dapat jalani hidup seperti orang lain. Kalau luar biasa pada orang lain pon ni kan anugerah ALLAH nak bagi kat kite. Tak semua orang akan dapat pengalaman macam ni. Kita mungkin insan yang bertuah, orang lain tak dapat rasa, tapi kite rase. Alhamdulillah. tu lah sering aku gtau kat adik-adik (kakak lah sangat ^^,)
Sedar tak sedar, da masuk tahun ketiga aku duk sekolah ni, kejap je masa berlalu. Da ramai da juga cikgu lama bertukar, semua muka baru da sekarang. DAri atas sampai bawah da baru. Perubahan baru mungkin akan berlaku juga... (eeuuwwwwww, ckp pasal atas-atas, tak best tak best). Malas da aku nak taip, nak g makan... (lajunya internet aku ni buleh update plokkkk, view kapit). Ayat aku selalu tergantung, malas da nak tulis... 



Ada beberapa event kat sek ni dibuat, tapi takpernah diupdatekan, AKU MALAS... So, cam gini lah. so layan gambar #gurudipedalamansangat


Gambar Pertandingan koir dan tarian untuk hari sukan SK Ng Metah 2013 kot.... 2014 coming sooooonnnnnnnn.... 2015 takde lagi......


 













































Ramai  yang takde da.. Pindah da...tapi takpe, anak-anak ikan ramai lagi.hahahahaha





k bai
^__________^





p/s Jom g make, lapor lapor 5.59pm_Kapit_Sarawak




No comments:

Post a Comment