i love u

i love u

Tuesday, August 25, 2015

Aktiviti Metah

Assalamualaikum wtb

Bagi sapa yang tak tahu lagi, NAMA TEMPAT METAH ni WUJUD! aku duk cerita-cerita ni, Metah tu nama tempat lah oiii, bukan nama kuih ke, nama org ke, nama mainan ke.. Ishlah, yg duk bertanya tu lihat post sebelum ni, aku tak pandai nak link-link balik sebab da berabad lama aku tak updte blog, kurg ilmu da kalau tak maen lama-lama ni. 
Nt try google, Taip metah, Kapit, Sarawak, Malaysia. Kadang-kadang tak naek pon nama tu, tpi naik nama tempat yang hampir-hampir da dengan Metah ni, kiranya kampung ni tepi tebing sungai.. so, sapa datang sini berapa kali da nak ckp, jgn risau, jgn takut, jgn gelabah, rilex...chill saja... sebab senang dan mudah saja utk masuk ke kawasan ini.. krik..krik.. krik..


Kat metah banyak benda boleh dibuat sebenarnya. tpi takde org nak ajak aku buat sbb aku lembik brg kali. tu xnk ajak tu. tpi aku nak ikt je mne diowg pegi.hahaha.. membujang dlu kan... da ada anak n suami payah da... hahaha... 


ni kalau duk cni secara automatik nya akan jadi seorg budak yang pandai bermain segala-gala hal.. Tapi atas kite juga, kalau nak duk saje2 pon boleh, g kije, blik dk rumah. esok g kije balik..hehehe.. boleh jgk gitu. Atas masing-masing lahkan.. hehehe


Ni aktiviti di metah . 
Contoh2... main jengkit-jengkit, maen bola sepak kaki ayam, main futsal di padang yang luas sgt, main bola tampar di gelanggang seni, badminton di gelanganggangagang, batu seremban ipoh mali dan sebagainya. semua ni aku da buat... byk ag nk buat tapi xtahu nk buat apa.. hak wajib petang2 selpiaaqqqqq ler....hahaaha





































so, sila datang ke metah tanpa segan silu dan berfikiran terbuka. Semua ada di Metah dengan kewujudan kita sendiri. Positif sgt akak.. hahaha... Kalau byk typo tu biasa lah, akak mmg tak check da kalau tulis. 
Ni baru sikit gmbr sebab lmbt nk uplod, akak malas nk tnggu da.. Nt update lagi.... layannnn...

k bai

No comments:

Post a Comment