i love u

i love u

Tuesday, August 25, 2015

Baik macam Baik-Baik.

Assalamualaikum wtb





Dimana bumi dpijak, disitu langit dijunjung...
Start dgn benda ilmiah sgt aku ni. tapi apa aku kisah, bukan org baca pon. 

Sesi luahan ckit. utk peringatan diri sendri!

Manusia kan, macam-macam boleh jadi. pisau boleh, air boleh, ombak boleh, semua boleh...
Rase krik2 sekrg. tu jadi gini tu.. Arrrgghhhhhhhhhh.......
 Air ni ada pasang surutnya. macam kita manusia juga, kejap ok, kejap tak ok. kejap talam dua muke, kejap buat-buat baik. kejap macam apa ko buat kan. Belakang taktahu lah cerita apa. Alaaaaaaaa.. macam kite baik macam malaikat kan? Mahkamah dunia, ko lah hakim, ko lah pesalah, ko lah saksi. Semua nya manusia bertopengkan wajah semata-mata. Kalau baik, taklah duk cakap situ sini kan. aku tak kata sapa-sapa, kadang-kadang aku pon bercakap, dah lumrah manusia. Tapi takde lah nak menjatuhkan org.  itu tak kena, ini tak kena. Semua di mata kita tak kene. Ini secra umum lah aku gtau. Sebab takde sapa aku nk citer, citer kat org kan bukan faham maksud aku. Aku cakap org faham lain. Full stop aisyah! Lagi panjang aku tulis lagi mengarut. Semua org ada hak masing-masing aisyah oi... ok daaaaaaaaaaaaaaaaaaa....


k
bye

No comments:

Post a Comment